時事

時事

為炒身障議題 屈港鐵小職員 千人怒轟黃絲議員 香港果然有正氣LIKE!

2019年04月19日 20:00

區選臨近,黃絲政棍、沙田區議員葉榮為炒身障議題,竟老屈港鐵小職員。當年葉榮以輪椅衝撞立會大樓玻璃門,何其勇悍,今日卻被一道過不去的月台小空隙「卡關」,「無人協助」只能搵人幫手拍造型相留個證據,「勇武非常」。幸好當日有目擊者,更有廣大正義網民為小職員發聲,怒轟黃絲議員「做SHOW」!香港果然有正氣LIKE!

本身為殘疾人士、現為沙田區議員的葉榮,當年曾被拍攝到於反對派抗議立法會財委會審議新界東北前期撥款時,故意以輪椅衝撞立會大樓玻璃門,「勇武非常」,可惜日前他卻不復當年「勇」,面對港鐵列車與月台之間的小小空隙,竟然要求港鐵小職員放棄其他緊要工作,包括為跌倒流血的乘客急救和叫救護車,要優先協助他上車。當他上傳在月台邊「等候上車」的造型照時,即被網民聲討炒作議題,反問「有人幫佢影相,無人推佢上車?」原帖連轉發後,超過千名市民為港鐵小職員喊冤,怒轟工黨及葉榮口口聲聲話保護弱勢,轉身卻為炒作議題留難前線員工,叫佢查吓咩叫「人血饅頭」。

據多方消息指,葉榮發帖當日聲稱在深水埗站月台,等了半小時都無人協助佢及其電動輪椅上車,問港鐵職員去左邊,重話呢個涉及安全問題,所以「嬲嬲豬」。然而現場人士透露另一講法,原來當時有乘客跌倒受傷流血,職員需即時進行急救及電召救護車到場,以致「慢咗招呼尊貴嘅議員」,而且當時已經有港鐵職員向「尊貴議員」解釋救人為先,不過葉榮無聽到入耳,仲叫人幫佢影相。

網上亦流傳一篇港鐵小職員的不具名帖文,據稱小職員不敢開名的原因,是因為葉議員打算透過張超雄約見港鐵高層討論事件。全文如下:
「昨日深水埗站有位貴客坐著龍椅與友人大駕光臨,由於招呼不週,令其龍顏大怒,並在FB申訴種種委屈。
不過,此君並無和盤托出整個事件,當時站員正在替一流血不止的乘客按壓止血,另一站員call白車在路面等救護員,根本冇人手放板,職員已向其解釋正在救人中要稍等,然而似是未能令其諒解,還叫友人幫他拍照,此君希望各位理性討論,卻未交待來龍去脈,如果事件真的存在安全漏洞,恐怕當日如果職員放下流血乘客不顧,熱情招待尊貴的議員,肯定存有安全問題。
今日我為何要為站員抱不平,因為看著一些口口聲聲維護工人,做的卻是另一回事😡」

逾千網民聲討葉榮「做Show」,在葉榮Facebook原帖為小職員呼冤:
Ricky Chung:有人幫佢影相,無人幫佢上車?
Boris Wong:我親眼住你有職員幫你上落車,你唔該都冇句成個大爺咁。
Ariel Myk:唔會無人幫囉,我想講我見過好多次有需要人士一按制或直接同職員講,佢地係第一時間跑去拎板,你做SHOW都唔好亂屈人啦!!
吳四海:當年他駕駛電動轆椅撞立會的捲閘是很勇猛的。
Stanley Chung:其實特登用自己嘅缺憾去製造新聞都幾可恥,令到好多真正需要幫助嘅人因為你呢啲咁嘅行動,令人反感

區選臨近,黃絲政棍為炒議題,竟以身障為由,老屈港鐵小職員。幸好當日有目擊者,更有廣大正義網民為小職員發聲,怒轟黃絲議員「做SHOW」!香港果然有正氣LIKE!
 

原圖:

葉榮Facebook 

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式:
CC Chan
呢D米正卜街囉!!淨系識做show...重識乜?xxxxx跛招積,驶5驶學埋個死鬼佬咁,要個空姐幫佢除衭小解兼聞屎呀?人地殘而不廢,你就直正的廢到出汁,死左佢啦,5好糸度獻世。
20190423
Henry Lam
垃L圾
20190420
Andy Ho
👍🏻這隻畜生真的廢話連篇。
1小時前
Andy Ho
👍🏻這隻畜生真的廢話連篇。
1小時前