時事

時事

英國《衞報》評論:
香港民怨爆發因社區「大陸化」
黃友驚咪走囉!

2019年07月16日 10:38

外媒又嚟評論香港現況喇,話咩香港咁大民怨係因為驚社區「大陸化」喎,先唔好講外媒做咩又出嚟扮專家,其實黃友真係咁驚嘅,做咩唔移民啫?

👇 記得Follow 我哋 👇
IG: instagram.com/silentmajority.hk/
FB: fb.com/silentmajorityhk
Weibo: https://weibo.com/u/6655322587

#幫港出聲 #英國衞報 #香港民怨 #大陸化

近來因為黃營連連搞事,香港醜態已經世界聞名,外媒當然唔會放過唱衰中國嘅機會,其中英國《衞報》接連數周,不停發文評論香港現狀,得出嘅結論就係香港冇真民主令民怨累積,最終因今次政府修訂逃犯條例一次過爆發,釀成今日局面,又話港人好唔鍾意社區大陸化云云。

《衞報》今次的評論文章題為《不要搞亂我們︰反抗精神傳遍香港》(Don't mess with us: the spirit of rebellion spreads in Hong Kong)。文章指,香港的反修例活動在大約兩周內多達9個,認為在香港並不常見,因港人也是給人「工作態度堅忍」的形象,但從受訪者中聽到的意見卻是的對政府政策「已經忍夠」,其後又引述反對派議員陳家洛的解釋,指現時示威者行為與修例有關,但也有很大部份的原因是香港社區正被「大陸化」,政府又出力把中港兩地的分隔模糊化云云。

文章又稱,香港民眾擔心政府可以「為所欲為」,所以迫著要發聲,又指出有示威者形容,「反送中」令他們「覺醒」,指香港問題要靠「自己雙手處理」,文章續援引另一受訪者指,把示威「遍地開花,就是希望向政府傳達「不要搞亂我們」的訊息。

其實一句到尾,班搞事友咁警中國嘅,咪移民走去其他國家做二等公民囉,做乜係都要留嚟度?冇咗黃友喺度阻頭阻勢,香港肯定好好多!

原圖:

https://www.facebook.com/kennethleung.legco/photos/a.1651137228284897/2314116451986968/?type=3&theater

 

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: