時事

時事

拖欠政府訟費逾156萬 官頒令
郭卓堅破產 大快人心!

2020年07月08日 17:30

好消息!狂玩司法覆核嘅「長洲覆核王」郭卓堅終於被法庭頒令破產!話說佢因為4宗案件而拖欠政府訟費逾156萬元,今年5月被律政司入稟,申請法庭盼令其破產,案件今日提堂,但郭沒有應訊,聆案官隨即向郭頒布破產令。但好笑的是,就喺佢被頒令破產之前,佢都依然要繼續玩JR,今次就入稟針對行政長官林鄭月娥,直言「收人工又唔立廿三條、叫人大常委會,令我哋雞毛鴨血!」郭指《港區國安法》的內容,有部份違反《基本法》,故認為行政長官沒有擁護《基本法》屬失職,直指林鄭月娥違反其就職宣誓,故要求法庭頒令,林鄭月娥就《港區國安法》刊憲的內容倘違反《基本法》,法庭應要求修改云云。

玩司法覆核玩到產都破埋,郭卓堅都算係「奇人」一名囉,不過對市民嚟講,就絕對係天大喜訊!


👇 記得Follow 我哋 👇
IG: instagram.com/silentmajority.hk/
FB: fb.com/silentmajorityhk
Weibo: weibo.com/u/6655322587
Youtube : youtube.com/silentmajorityhk

原圖:
https://bit.ly/3iFFvpY

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: