時事

時事

美國同黃之鋒一樣咁流氓

2020年08月11日 13:30

施梓山:「黑社會流氓找你麻煩會用淋紅油、貼街招等賤招。美國如今以制裁為名,故意公開11位內地和香港官員的個人私隱,變相煽動起底,卑劣行徑同黑社會無分別,同黃之鋒煽動滋擾記者和恐嚇選舉主任一樣咁流氓!堂堂一個世界第一強國,竟淪落到要用咁下三流嘅小學雞手段,今後仲有咩資格講人權?仲有乜資格鬧其他國家係『流氓國家』?特朗普和蓬佩奧令美國,變得越來越像一個笑話。」



👇 記得Follow 我哋 👇



IG: instagram.com/silentmajority.hk/

FB: fb.com/silentmajorityhk

Weibo: https://weibo.com/u/6655322587

Youtube : youtube.com/silentmajorityhk

美國同黃之鋒一樣咁流氓
 

講起流氓,大家都知道係乜嘢意思。書面語稱之為無賴,亦即係惡棍、地痞同義詞,通常係指那些行事卑鄙無恥、下流無品的劣行。

去年香港興起的黑色暴力,就係典型嘅政治流氓,為求政治目的可以不擇手段,毫無道德底線,包括公開大叫「禍必及妻兒」、網上起底、甚至放火燒活人等毫無人性的惡行,令人髮指。這種道德淪喪係香港開埠百多年以來嘅最大恥辱,香港嘅文明同法治英名,一朝淪為笑話。

為求博出位嘅黃之鋒,嘩眾取寵大家司空見慣,但言行底蘊離不開政治流氓。早前黃之鋒為了向選舉主任施壓,竟上網公開負責審查參選人資格的五名選舉主任個人資料。擺明的召眾起底和恐嚇惡意,他卻詭辯那是公開資料。農曆新年,黑社會攞盆桔嚟你舖頭同你講「恭喜發財」,唔通只係為咗祝你新年快樂?大家心照,流氓強收保護費是也。

更甚的是,有個報章女記者找黃之鋒採訪問問題,他不作回答之餘,反而又在網上公開該女記者姓名、私人電話號碼、工作機構資料,而且煽動網民去「幫手直接答佢」,令記者狂收滋擾侮辱電話,最後搞到報館要報警和向私隱專員公署投訴。一個人有幾卑劣,係唔係流氓,任憑佢如何詭辯,大家都有眼睇,唔好當香港人係傻仔。

同樣,一個國家係唔係蝦蝦霸霸、行事卑劣嘅流氓國家,唔係靠成日嗌「民主自由人權」就可以道貌岸然,還要得到其他國家人民嘅認同。

「流氓國家」這個詞最先由美國發明。美國曾先後將北韓、伊朗、敘利亞、古巴、委內瑞拉等國列為「流氓國家」,表面堂而皇之的理由是這些國家”不遵循國際規矩、人權記錄欠佳、私藏大殺傷力武器、政權獨裁殘暴⋯⋯”。但又係全世界心照,美國所謂的這些流氓國家,最大的原罪其實只是得罪美國、與美國作對,其他的所謂「理由」都是次要,而且很多都是雙重標準。

上週末美國財政部公布因香港實施完全屬於中國內政的《港版國安法》,特朗普又伸出美國宇宙級的管轄長臂,宣布制裁11個內地和香港官員,包括特首林鄭月娥、保安局局長李家超、港澳辦主任夏寶龍、中聯辦主任駱惠寧等,而且更利用申請美國簽證的所得資料,公開這11人的個人私隱包括地址、身分證號碼、護照號碼等。

黑社會流氓找你麻煩會用淋紅油、貼街招等賤招。美國如今以制裁為名,故意公開11位內地和香港官員的個人私隱,變相煽動起底,卑劣行徑同黑社會無分別,同黃之鋒煽動滋擾記者和恐嚇選舉主任一樣咁流氓!堂堂一個世界第一強國,竟淪落到要用咁下三流嘅小學雞手段,今後仲有咩資格講人權?仲有乜資格鬧其他國家係「流氓國家」?特朗普和蓬佩奧令美國,變得越來越像一個笑話。


原圖:https://std.stheadline.com/realtime/article/1215424/即時-港聞-傳擬戰立法會-黃之鋒-有認知度不代表要一頭栽進選舉政治
http://www.xinhuanet.com/english/2017-01/21/c_136000880.htm

 

 

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: