視頻

視頻

指新加坡「人權」問題較香港嚴重 又唔見美國批評新加坡? 梁振英:所謂「人權」不過是配合美國戰略需要! 精闢!

2020年10月01日 20:00

全國政協副主席、前行政長官梁振英今早來到元朗路德會西門英才中學,出席香港升旗隊總會舉辦的十一國慶升旗禮。梁振英致辭時大談中美關係,批評美國利用「人權」問題指責中港;他又比較香港、新加坡及沙特阿拉伯三地的「人權」狀況,認為香港「人權」狀況明顯最好,但美國卻沒有批評或制裁新加坡及沙特阿拉伯官員,直言所謂的「人權」問題不過是配合美國戰略需要!

CY呢番說話果然一針見血,一句就踢爆美國的狼子野心,所謂「人權」只不過是美國打壓中國的工貝,香港嗰班黃政棍根本唔係為港人爭取「民主自由」,佢哋只是甘願做漢奸賣國賊的美國走狗!香港人係時候擘大對眼睇清楚黃政棍嘅醜惡面目!

👇 記得Follow 我哋 👇
IG: instagram.com/silentmajority.hk/
FB: fb.com/silentmajorityhk
Weibo: weibo.com/u/6655322587
Youtube : youtube.com/silentmajorityhk

 

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: