博客

博客

拒絕一哥到訪  黃政棍真廢柴

阿飛 2020年10月19日 23:30

阿飛:「呢班黃政棍到底驚啲乜?好明顯就係驚警方講出真相,道破黑暴謊言。一哥每次到區議會出席會議,都會同黃政棍唇槍舌劍,用事實駁到佢哋啞口無言,明眼人一睇就知黃政棍唔夠一哥講,咁佢哋唯有出嗱渣招唔畀一哥到訪,邊個講緊大話,大家心中有數!」

「黃政棍出盡嗱渣招刁難辱警,目的就喺為咗討好攬炒派爭取選票,不過大話就喺大話,永遠都唔會變成事實。黑暴大勢已去,市民早已認清黃政棍嘅醜惡面目,就讓我哋放長雙眼睇吓佢哋仲可以囂張得幾耐!」

👇 記得Follow 我哋 👇
IG: instagram.com/silentmajority.hk/
FB: fb.com/silentmajorityhk
Weibo: weibo.com/u/6655322587
Youtube : youtube.com/silentmajorityhk

自去年11月區議會換屆選舉後,黃政棍把持區議會搞到烏煙瘴氣,17區區會充斥著仇警風氣,黃政棍更不時刁難辱警。其中九龍城區議會14名反對派區議員日前聯署拒絕警務處處長鄧炳強出席會議;中西區區議會早前更越權禁止兩名警方代表出席會議,仲公然話要拆除西區警署,簡直離晒大譜!

即使遭到黃政棍刁難,但警方依然好有誠意同區議會合作。一哥鄧炳強喺記者會上表示,區議員拒絕他出席區議會令市民失望,直言過去喺區議會會議上一直有問必答,不亢不卑,每次都講真話。他又指,「可能我嘅答案唔係佢哋想聽,聽咗呢啲真話會唔舒服,或者佢哋擔心我講出嚟嘅事實畀市民聽到,對佢哋不利。」

一哥仲反問,「究竟聯署14位議員係咪好擔憂我講真說話呢?係咪好擔憂我既正義呢?係咪好擔憂佢哋嘅謊言會畀我道破呢?佢哋有14個人,我得一個,你驚咩呢?」他批評區議會居然連讓官員出席對話嘅勇氣都無,直斥區議員有負市民所託。

一哥呢番說話可謂一針見血!呢班黃政棍到底驚啲乜?好明顯就係驚警方講出真相,道破黑暴謊言。一哥每次到區議會出席會議,都會同黃政棍唇槍舌劍,用事實駁到佢哋啞口無言,明眼人一睇就知黃政棍唔夠一哥講,咁佢哋唯有出嗱渣招唔畀一哥到訪,邊個講緊大話,大家心中有數!

黃政棍出盡嗱渣招刁難辱警,目的就喺為咗討好攬炒派爭取選票,不過大話就喺大話,永遠都唔會變成事實。黑暴大勢已去,市民早已認清黃政棍嘅醜惡面目,就讓我哋放長雙眼睇吓佢哋仲可以囂張得幾耐!

原圖:https://www.dotdotnews.com/a/202010/14/AP5f870441e4b0798bda810677.html;
https://www.facebook.com/kcdcprodemocracy/photos/a.101727118053930/101727124720596
 

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: