博客

博客

攬炒派區議員辭職
是清潔香港運動

施梓山 2021年05月12日 23:00

施梓山︰「最近幾個月,多名攬炒派區議員陸續宣布辭職,至今已有三十多個區議會議席宣告懸空……由2019年當選時的目中無人、核爆都唔割、勢要將香港變天的『革命先鋒』,到而家才不過一年多的光景,呢班人就陸陸續續搵不同嘅『理由』辭職唔撈,佢哋當初嘅『革命豪情壯志』去晒邊度呀?唔係信誓旦旦話要『寧作飛灰,不作浮塵』、『要為革命犧牲』嘅咩?如今辭職明哲保身,算乜嘢『齊上齊落』呀?」

👇 記得Follow 我哋 👇
IG: instagram.com/silentmajority.hk/
FB: fb.com/silentmajorityhk
Weibo: weibo.com/u/6655322587
Youtube : youtube.com/silentmajorityhk

最近幾個月,多名攬炒派區議員陸續宣布辭職,至今已有三十多個區議會議席宣告懸空。

這些辭職的區議員,都是在2019年黑暴最瘋狂暴烈期間上位當選的,他們當時的競選口號和目標,不少就是要攬炒香港,當選後也都個個氣焰囂張,得意忘形,不可一世。

烏合之眾 樹倒猢猻散

但為何只是做了一年多,佢哋又相繼爭住辭職呢?原因其實不外如是,用幾句話就可以概括之:烏合之眾,樹倒猢猻散,講就天下無敵,做就有心冇力!

究其原因,這幫攬炒派區議員辭職可分為五大類。一、涉嫌參與違法「35+初選」,正被還柙的例如北區林卓廷、西貢區范國威、葵青區尹兆堅、西貢區議會主席鍾錦麟等人。二、牽涉其他刑事官司的,例如大埔區嘅連桷璋。三、畏罪潛逃,着草走佬的逃犯例如中西區許智峯。四、表明拒絕宣誓的,例如北區袁浩倫、西貢區黎銘澤等。五、以所謂「身體問題」或「無力感」等虛無飄渺「理由」辭職的,例如觀塘區的畢東尼、東區的黃宜等。

由2019年當選時的目中無人、核爆都唔割、勢要將香港變天的「革命先鋒」,到而家才不過一年多的光景,呢班人就陸陸續續搵不同嘅「理由」辭職唔撈,佢哋當初嘅「革命豪情壯志」去晒邊度呀?唔係信誓旦旦話要「寧作飛灰,不作浮塵」、「要為革命犧牲」嘅咩?如今辭職明哲保身,算乜嘢「齊上齊落」呀?

這班人除咗辭去區議員職務,有些還同時宣布退黨,甚至公開宣布退出香港政壇。睇呢種前倨後卑,見勢色唔對即刻跪低嘅故事,令人聯想起《伊索寓言》裡眾多醜陋嘅警世故事,原來「大難臨頭各自飛」,呢句話係真㗎!香港嘅攬炒派其實就係吹水派,講就天下無敵,做就有心冇力!

在過去一年多,17個被攬炒派控制的區議會嘅烏煙漳氣和醜聞,相信唔使多講,大家都一清二楚。經典嘅例如拒絕撥款給舉辦了二十多年的龍舟賽、涉「禁錮」官員不准離開、違法討論非區議會職權事項、撥款購買「黑暴防護裝備」等等,實在多不勝數,罄竹難書。

攬炒派只玩政治把戲

自從呢班攬炒派將區議會變成了馬騮戲遊樂場之後,地區事務嘅正經事佢哋唔去做,卻成日只顧玩政治把戲,令「區議員」三個字越來越貶值,變成咗「玩嘢」同「不務正業」嘅代名詞,實在羞家。最新嘅完善選舉制度改革,區議會嘅選委和立法會席位被全數取消,完全係呢班攬炒議員咎由自取,自己成功爭取的。做馬騮戲應該去馬戲團做,唔值得香港人一年花數億元喺區議會睇馬騮表演。

就像最新見報嘅西貢區議員葉子祈,在公共場合嘅巴士上拒絕佩戴口罩,仲聲大夾惡同乘客展開罵戰嘅短片全城瘋傳,這說明什麼呢?再一次證明攬炒派區議員嘅質素, 實在係低處未見低!

疫情肆虐,人命攸關,身為區議員嘅葉子祈,仲好意思話「唔戴口罩係好小事」,然後無厘頭上綱上線話係「為咗抗議政府防疫藥石亂投」......政治上腦到如此缺乏公德心和語無倫次,將公共衛生和市民健康拋諸腦後,但這種小丑在同區攬炒派區議員支持下,日前竟還可以成功當選西貢區議會轄下的地區設施管理委員會主席,簡直就係香港人嘅恥辱!

像坐巴士唔戴口罩嘅葉子祈,呢種罔顧公德仲要聲大夾惡嘅區議員,只係攬炒派嘅一個縮影,稱之為垃圾亦不為過。既然係垃圾,呢班攬炒派區議員辭職當然是好事,就當係一場清潔香港運動,幫香港清除污垢,越多越好!佢哋根本不配做香港嘅議員,一味政治上腦,簡直丟架!

原圖︰星島日報、巴士的報、頭條日報、清潔龍阿德Facebook

https://std.stheadline.com/realtime/article/709423/即時-港聞-梁振英促收回有關UGL指控-林卓廷拒絕

https://www.bastillepost.com/hongkong/article/1970142-環保觸覺促政府-削東涌東填海3分1面積

https://hd.stheadline.com/news/daily/hk/897837/日報-港聞-立會選舉疑虛報500萬開支-區議員王百羽李軒朗被捕

https://www.facebook.com/cleanhongkong/

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: