時事

時事

黃絲區議員梁凱晴 獄中信透露做「洗衫婆」 狂呻每日做到虛脫 咆哮「好辛苦」

2021年06月22日 16:00

 

反對派反中亂港時,就口口聲聲不後悔、無悔無恨,楊岳橋未入獄前,更有「坐監令人生更精彩」論,誰知這班「大隻講」到監房,個個發文「呻呢樣,呻嗰樣」,搞得自從反對派入獄後,監獄彷彿成為了一個「娛樂台」般。

而今次就輪到,因去年參與六四集會,而被判囚4個月的觀塘區黃絲區議員梁凱晴。她托團隊在Facebook發獄中信,文中講到自己有幾堅持,又話獄可讓她磨練忍耐力和學習冷靜,但卻狂嗔「好辛苦」,又稱每日做到虛脫,皆因她入了洗衣房工作,做了「洗衫婆」。

梁凱晴在文中透露:「而家要『秤』起啲衫上籠車,啲姐姐話啲衫仲重過我…每日就好似虛脫咁」,又抱怨工作令她像「拖住個冇靈魂嘅殼」,然後「返Dining Hall食飯再返倉」,她又指自己由入獄至今,體重已輕了4公斤!

梁凱晴都是算罷啦!早知今日,又何必當初呀?
   

👇 記得Follow 我哋 👇
IG: instagram.com/silentmajority.hk/
FB: fb.com/silentmajorityhk
Weibo: weibo.com/u/6655322587
Youtube : youtube.com/silentmajorityhk

文章網址:

 

原圖:https://www.facebook.com/kwuntongfuture/photos/a.324514045100055/526788234872634/

 

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: