時事

時事

岑敖暉獄中苦思終諗通? 懷疑自己「係咪做咗Condom」? 網民串爆:唔使懷疑,你已經係被用完即棄

2021年07月13日 16:00


 

由2014嘅佔中,到2019年嘅黑暴,再到近年嘅「初選」、六四非法集,依家已經2021年啦!岑敖暉用足咁多年嘅時間,都一直無諗通自己衰啲乜,但坐幾月監,居然諗通7年嚟一直困擾佢嘅問題。

睇嚟坐監唔止令反對派人生更精彩,更可以頓悟人生!等我哋嚟睇一睇岑敖暉究竟頓悟咗啲咩啦!

佢日前係Facebook發佈咗封千字文獄中信,雖然係千字文,但得兩句係重點,其他都係自我安慰嘅「肺話」,嗰兩句就係懷疑自己「係咪做咗Condom」、「唔知為乜而坐監」,佢話坐咗4個月監,少不免有氣餒嘅時候,甚至有諗過,其實自己係唔係「做咗Condom」,畀人用完即棄,搞到唔知為乜而坐監。

佢又形容自己身處嘅監獄,雖然係鬧市之中,但就好似「黑洞」咁,所有嘅訊息、事件、感受,一係就隔咗兩星期先Send到入嚟,一係就化成30秒嘅「簡報」。

或者,因為咁,因為呢個佢幻想出嚟嘅「黑洞」,佢先有機會去沉思頓悟,反省佢自己嘅所作所為。佢仲好生性咁為自己立咗個思考命題,就係「我想成為一個怎樣的我」,對於呢個猶如小學成日都拎嚟作文嘅題目 ─ 「我的志願」,佢嘅頓悟係:「現在我想得比較清楚,對自己來說,監也許是為自己而坐的。不用把自己『美化』、『想像』為甚麼甚麼,也不是為你、為她、為他而坐,歸根究底,都只是自我的抉擇.......」

之後佢所講、所寫嘅嘢,可以唔使提,因為只係自我安慰,想洗自己腦唔係Condom。算吧啦!岑敖暉!承認自己係Condom,咪知自己為乜而坐監囉!無謂自我安慰,連網民都串爆佢:「唔使懷疑,你已經係被用完即棄!」


👇 記得Follow 我哋 👇
IG: instagram.com/silentmajority.hk/
FB: fb.com/silentmajorityhk
Weibo: weibo.com/u/6655322587
Youtube : youtube.com/silentmajorityhk

 

 

原圖:https://www.facebook.com/shumlester/photos/a.101317921359863/101317934693195

 

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: