博客

博客

不做「愛國者」參選 民主黨只有玩完

施梓山 2022年05月26日 17:00

施梓山:「擺在羅健熙和民主黨當權派面前只有兩條路,一就係繼續玩消極對抗,玩杯葛選舉,自己慢慢陰乾影響力,最終解散執笠。二就係在『愛國者治港』原則下派人參選,改弦易轍,不再與反華外國勢力眉來眼去,專心一致成為特區政治參與的一股正面力量。」



👇 記得Follow 我哋 👇

IG: instagram.com/silentmajority.hk/

FB: fb.com/silentmajorityhk

Weibo: weibo.com/u/6655322587

Youtube : youtube.com/silentmajorityhk

去年底拒絕參選立法會的民主黨,最近又有新聞了。民主黨主席羅健熙日前接受訪問時透露,該黨將於年底改選領導層,而為了「減少風險」,除正副主席外的中委會人數,預計將由目前的14人減至10至12人。

看到這則新聞,相信好多人都會覺得民主黨除了越來越無厘頭,更一再陷入自欺欺人。「減少中委人數以減少風險」,這是什麼的「神邏輯」?如果唔係存心想犯法,做民主黨中委點解會有「風險」?所以羅健熙的「減少風險論」,反映嘅其實係一種此地無銀三百兩嘅心虛。平生不作虧心事,夜半敲門也不驚,唔知民主黨黨員有冇聽過呢句話?

犯法就係犯法,一個人犯法, 十個人犯法, 十四個人犯法,無論幾多個人犯法,始終都要接受法律制裁。所以「減少中委人數就可以減少風險」嘅諗法,根本係掩耳盜鈴。如果按照佢哋嘅計劃,留低下來繼續做民主黨中委嘅人,唔通個個又係諗住自己做「乜乜死士」,準備入獄去陪黎智英?理想好豐滿,但現實好骨感,如果唔係,前民主黨要員許智峯,都唔使落得畏罪潛逃嘅下場!

講到民主黨嘅未來動向,羅健熙對住記者天花亂墜了大半天,但始終講不出民主黨未來打算走邊條路。一個政黨存在的最大意義就是參政議政,儲備政治能量,發揮對政策的影響力。民主黨去年底已經杯葛了一次立法會選舉,對於黨內想參選的人也諸多阻撓,如果繼續拒絕參選,還有什麼存在意義?

對於上次立法會選舉冇派人參選,羅健熙說是「單次決定」。對於將來會否派人參加區議會選舉,佢就話:「睇唔到有乜理由不參選。」呢種講法,一句講晒,就係模棱兩可,可能係故弄玄虛,亦可能係政治精神錯亂。民主黨已經迷失,唔知自己想點。

杯葛選舉只會自己慢慢陰乾

這是可以想像的。面對黨中一些大佬例如李永達、單仲偕等人都已心虛避走英國,經常做騷吸引閃光燈嘅林卓廷、許智峯,一個正在獄中還押,一個已經着草走佬。最要命的是,一直以來都係民主黨大金主嘅黎智英也正在獄中羈押,出獄無期。沒有了「大水喉」,又失去了大量區議員和立法會議員上繳薪金,如果繼續杯葛選舉,民主黨就只有死路一條,「香港民主黨」很快成為歷史名詞。

擺在羅健熙和民主黨當權派面前只有兩條路,一就係繼續玩消極對抗,玩杯葛選舉,自己慢慢陰乾影響力,最終解散執笠。二就係在「愛國者治港」原則下派人參選,改弦易轍,不再與反華外國勢力眉來眼去,專心一致成為特區政治參與的一股正面力量。

因應完善選舉制度規定,無論是參選選委、區議員、立法會議員抑或特首,都要經過參選資格審查委員會的審查和確認,才能夠正式成為參選人。資審會其中一個審核重點,就是依據警方國安處的審查報告作出決定。無論什麼政治光譜,通過審核便能在「愛國者治港」原則下獲得參選資格。

愛國本就是天經地義的事!美國有無數的愛國法,美國的政客和政黨人人都以愛國者自居,但在香港,愛國卻被人長期扭曲和妖魔化,詭異地變成了一個負面的名詞。

民主黨若要走出生天,首先就要放棄過去的包袱,積極調整定位,以「愛國者」身份參選,才能避過解散的末路。唔通陪許智峯、黎智英攬炒,會是民主黨出路嗎?羅健熙和民主黨的當權派,自己要諗清楚,否則民主黨收檔是遲早嘅事。

 

原圖:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1539916/即時-港聞-完善選舉制度-民主黨-區議員將迎合宣誓要求-是否參選立會仍有分歧
https://www.facebook.com/photo/?fbid=254208699403129&set=a.254208656069800

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: