時事

時事

黃人又衝出嚟「搞笑」? 網傳6.12開黃傘再聚圖 黃絲網民都恥笑:細心望下,唓,原來係曼城! 傻得勻循!

2022年05月26日 21:00

近日網傳一幅題為「Lest We Forget 6.12再聚,黃傘為盟」,圖中有個由一堆黃色雨傘堆砌而成的香港地圖,而下方寫有一句:「呢一日,我哋再行出嚟讓傘海重現,不退不渝」云云。驟眼一看,難道黃人想重燃黑暴乎?但仔細一看,原來時間地點有古怪!地點上寫著:曼城聖彼得堡廣場,而非在香港!

不少黃絲隨後都留意到地點是曼城,而非香港,連黃絲都忍俊不禁,恥笑聲紛紛此起彼落,甚至有黃絲Facebook專頁發帖恥笑,寫道:「開頭睇到張相,仲以為邊個字頭咁勇唔怕死諗住612再上街,跟住再細心望下,唓,原來係曼城」然後一堆哈哈表情符號。

留意該帖文的Like數,只有寥寥可數的數十Like,5次分享,16個留言,可見這幅所謂的「黃傘再聚圖」只是一個企圖想引黃絲眼球的笑話圖而已,認真傻得勻循,傻得可憐。

👇 記得Follow 我哋 👇
IG: instagram.com/silentmajority.hk/
FB: fb.com/silentmajorityhk
Weibo: weibo.com/u/6655322587
Youtube : youtube.com/silentmajorityhk

原圖:網絡圖片截圖

 

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: