視頻

視頻

【NEWS聲畫速遞】回顧輕佻言論 稱護員工努力 「193」郭嘉駿爆喊︰我真係唔係針對曾志偉 己所不欲勿施於人!

2022年11月22日 22:00

今次要和大家說的,就是組合ERROR的「193」郭嘉駿向無綫電視總經理曾志偉賠不是!

去年無綫與ViuTV較量,曾志偉提到ViuTV節目題材較偏,不是走翡翠台路線,故認為J2才是與ViuTV比拼的地方。豈料惹來193輕佻反嗆,指TVB收視只得「幾百部電視機」,聲言「不嬲都唔理」,甚至揶揄J2節目「係咪40幾歲仲話後生仔傾偈嗰個?」結果事件遲來地峰迴路轉,193近日在上爆喊,自言「我真係唔係針對曾生」,又解釋自己如此大反應的種種原因。

其實,如果當日193正經而嚴肅地回應曾志偉的言論,結果可會有大不同?己所不欲,勿施於人,切記切記!

影片網址:https://youtu.be/84G-aLgP82w

原圖、原片:ViuTV截圖、郭嘉駿IG圖片、TVB Facebook圖片、ViuTV Facebook圖片、文匯報圖片、星島日報圖片

👇 記得Follow 我哋 👇
IG: instagram.com/silentmajority.hk/
FB: fb.com/silentmajorityhk
Weibo: weibo.com/u/6655322587
Youtube : youtube.com/silentmajorityhk

 

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: