時事

時事

赴日被遣返    長毛發爛渣鬧日本官員:我以前係立會議員    網民恥笑:阿哥你邊位呀?

2019年03月21日 20:00

長毛梁國雄日前被日本拒絕入境,最終被遣返回港。長毛心有不甘連日來到處宣揚此事,仲「爛渣鬧」拋出金句「我以前係立法會議員」。乜香港立法會議員有咁大權力?連日本都可以管埋?難怪連連網民都恥笑長毛,「阿哥你邊位呀?返屋企瞓覺啦!」,認真大快人心!

香港保釣行動委員會成員郭紹傑、嚴敏華忽然愛國,去年底到日本靖國神社外放火燒東條英機的道具「神主牌」抗議,被日方正式落案控告「非法進入他人建築物」,案件正在東京審訊。長毛梁國雄早前打算到庭聽審,沒想到到卻被日本拒絕入境,他在羽田機場禁區與日本官員交涉4小時,最終被遣返回港。

長毛直言,不滿日本有關決定,又指自己去過多個國家,從未試過被入境部門要求交代行程。他接受媒體訪問時更就事件「發爛渣」鬧爆日本官員,「我嚟過咁多次,我以前係立法會議員,你憑咩今次唔俾我嚟!佢聽咗我係立法會議員佢有啲驚囉。我話咁你又唔合憲又唔合法咁唔得架喎!」

不少網民對長毛的言論感到不滿,認為日本當局有權拒絕其入境,直言「日本有權連侵侵都唔俾佢入境啦!」;又認為長毛的言論「影衰香港」;有網民仲串爆咁話:「以前!唔係依家」,又恥笑長毛:「早抖啦!阿哥你邊位呀?返屋企瞓覺啦!」

「長毛」成日搞搞震,早已臭名遠播,今次被日本拒入境,可謂合情合理!估唔到長毛居然因此「爛渣鬧」,仲拋出金句「我以前係立法會議員」。乜香港立法會議員有咁大權力?連日本都可以管埋?難怪連連網民都恥笑長毛,「阿哥你邊位呀?返屋企瞓覺啦!」,認真大快人心!

原圖:http://static.stheadline.com/stheadline/inewsmedia/20170207/_2017020720164070898_detail.jpg


 

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式:
CC Chan
長毛?人地識你條*毛*?十下十下,自視過高,自暴其醜。
20190322