博客

博客

監察法官 刻不容緩

施梓山 2020年09月18日 15:30

施梓山:「批評法官裁決,有些人總是反對,話係「藐視法庭」,話會「損害司法獨立」……但其實都係嗰句:法官唔係神,只係人。人係無完美嘅,也會有犯錯嘅時候,所以法官當然要受到監察。尤其喺而家呢個動盪時代,更不應再任由「警察拉人,法官放人」嘅情況出現。至於講到「司法獨立」,更不應成為法官自我膨脹,自以為司法一權獨大,就可以成為拒絕一切批評的擋箭牌。」

👇 記得Follow 我哋 👇
IG: instagram.com/silentmajority.hk/
FB: fb.com/silentmajorityhk
Weibo: weibo.com/u/6655322587
Youtube : youtube.com/silentmajorityhk

香港嘅法官泛黃,已經唔係一個政治偏見嘅問題,而係一個大家冇得再自欺欺人、必須認真面對嘅問題;如果我哋真係希望香港嘅司法獨立,同埋司法公正嘅優良傳統,可以繼續延續下去的話。

 

香港司法,尤其係法官對一國兩制認知偏差,判案政治立場先行凌駕法治嘅弊病,如果再唔進行一次刮骨療毒,香港嘅社會亂局,恐怕永遠沒有結束嘅一日。

 

我哋講法官偏黃,審案偏頗,當然唔係一竹竿打一船人,唔係話所有法官都係咁。但一個可怕嘅事實係,香港大部份法官,由去年六月開始嘅黑色暴動至今,種種不合常理,偏幫黑暴脫罪,幫到出晒面、過晒界嘅裁決,已經令人對呢啲法官失去信心。

 

大部份法官偏黃,縱容暴力,並非只係一般普通市民嘅偏見。最近,做咗18年裁判官嘅退休法官黃汝榮,也忍不住公開炮轟司法嘅弊病已經病入膏肓,令人痛心,佢話香港法官85%都係黃色政治取向,判案都係立場先行。前終審庭常任法官列顯倫更毫不客氣,直斥如今的法庭助長街頭混亂。

 

尋日從新聞睇到兩則有關黑色暴力嘅法庭新聞,雖然早已不存希望,但啱啱睇完仍然令人非常冒火三丈,再次驚覺香港嘅法官質素同埋公正,實在越來越叫人失去信心。

 

第一單案係咁嘅,九龍城法院審判一個18歲男生,今年三月在旺角堵路期間,將雨傘拋入垃圾桶內焚燒,被控縱火罪。案情簡單,被告又認罪,判案照理講並不複雜。

 

結果呢?裁判官竟要求索取被告的感化報告、社會服務令報告、更新中心報告、勞教中心報告、教導所報告、青少年罪犯評核委員會報告。冇錯,你冇聽錯,一單簡單不過的認罪案件,法官卻加加埋埋,要求索取多達嘅六份報告,這本身已經係一個笑話!結果埋單當然又係唔使坐監,只須18個月感化令!

 

第二單案係有關正在服刑嘅「佔旺女村長」畢慧芬。她被控去年7月10日在瑪嘉烈醫院襲擊罪和阻差辦公罪兩罪。有關法官昨日判處畢慧芬脫罪,「理由」是25歲的畢慧芬只有「9至12歲智商」,又話「若多啲包容、耐性和細心聆聽,相信事情唔會到如斯田地」......

 

聽到都好笑!如果「9至12歲智商」就唔使負法律責任,畢慧芬而家又點解會在監獄坐緊監?唔通其他判畢慧芬入獄嘅法官都犯咗錯誤?唔好唔記得,呢個畢慧芬有着「亮麗」嘅多次刑事紀錄,包括盜竊。法庭判案標準可以相差咁遠,大家又點會對法官有信心?

 

批評法官裁決,有些人總是反對,話係「藐視法庭」,話會「損害司法獨立」……但其實都係嗰句:法官唔係神,只係人。人係無完美嘅,也會有犯錯嘅時候,所以法官當然要受到監察。尤其喺而家呢個動盪時代,更不應再任由「警察拉人,法官放人」嘅情況出現。至於講到「司法獨立」,更不應成為法官自我膨脹,自以為司法一權獨大,就可以成為拒絕一切批評的擋箭牌。

 

睇見越來越多嘅縱容黑暴判決,而且判詞越來越離譜,你就會知道香港部份法官嘅水準和操守實在好有問題!

 

成立法官監察委員會和量刑委員會,加強監督法官,收回法官量刑權,就係對黃色政治上腦法官,冇王管判案嘅最有力反制。香港不能再讓一班黃官為所欲為搞亂香港了。瘀血該清就要清!

 

原圖:https://image.stheadline.com/f/1500p0/0x0/100/st/f3f9836853d3ba18ef3f273bb75c10e9/stheadline/inewsmedia/20180606/_2018060613451851347.jpg

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: