時事

時事

泰暴徒高呼「還香港獨立自主」羅冠聰稱感謝手足 網民串爆:係就去泰國撐 唔好得把口!

2020年10月20日 15:30

去年香港,今日泰國!正當在香港警察努力之下,香港黑暴正已近幾完全熄滅,在港人旅遊聖地泰國,卻爆發與港黑暴極為相似的動亂。雖然香港黑暴以失敗告終,但一眾黃絲獨友當然唔會甘心,眼見泰國正經歷與去年香港相似的畫面,紛紛在網上聲援泰國,黃色政棍當然亦不會錯過機會,正潛逃英國稱打「國際戰線」的羅冠聰便是其中之一。

當網上片段攝得,泰國暴民在曼谷Victory Monument集會時,高呼「คืนเอกราชให้ฮ่องกง」(翻譯成中文即「還香港獨立自主」),羅冠聽扮感性地指,不同地方的抗爭互相聲援,為構成國際壓力重要一環,呼籲者讀者「能繼續留意各地抗爭,守護共同珍視的價值」云云,最後當然唔少得要講句「多謝所有為香港呼喊的泰國人」啦。

今次佢都叫有返少少良心喇,冇叫人衝自己鬆(可能因為自己一早鬆咗),只係叫人繼續留意就算,但呢啲門面嘢今時今日香港人聽太多,連佢哋自己友都唔撐,直接串佢:「唔好得嗰講字,夠膽就去泰國撐!」大家覺得串得夠唔夠到肉呢?

原圖:羅冠聰FB,網上影片截圖

👇 記得Follow 我哋 👇
IG: instagram.com/silentmajority.hk/
FB: fb.com/silentmajorityhk
Weibo: weibo.com/u/6655322587
Youtube : youtube.com/silentmajorityhk

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: