時事

時事

「Lunch哥」轉軑黃變藍 夥「大波Man」食藍店做節目 惹反對派狗咬狗骨 網民強力恥笑:唔怪得黃轉藍!

2021年01月04日 16:30

 

經常號召「和你Lunch」但次次得自己一個人出現,而得到外號「Lunch哥」的中學生李國永(David),日前似乎透露了他迷途知返,由「黃轉藍」。事緣日前有「大波man」之稱的石房有,在Facebook上的一個直播節目上,竟然出現「Lunch哥」!不少網民都以為眼花(特別是黃絲),但無錯!的確是「Lunch哥」,他們一同在節目上一齊食藍店,而且有講有笑,最後更影合照呢!

有黃絲見狀就不停怒斥「Lunch哥」,又大講佢叛徒、唔係香港人、奶共等抹黑惡毒言論。而黃絲歌手何韻詩亦在Facebook上發帖串「Lunch哥」,指「有種堅持叫『David』」。而離島區黃絲議員王進洋更過分,呼籲人去取消「Lunch哥」專頁的讚好,又批評「Lunch哥」靠攏敵人,說:「有心事點解唔搵同陣營嘅人傾訴」,他又稱自己都好鍾意飲酒,問「Lunch哥」何解不找他飲酒。

而熱血公民鄭松泰就睇唔過眼「Lunch哥」被網絡欺凌,開口幫拖,形容事件是「欺凌弱勢社群」,指「Lunch哥」是受害者,他認為應該用行動去拯救對方,而唔係割席、二次欺凌,並說:「之前有人把明顯的病患者推去政治的火坑活葬。」

工聯會鄧家彪則大讚「Lunch哥」,形容他是迷途知返,說:「於迷途嘅年輕人要春風化雨,令佢哋早日回頭」,並表示:「Lunch哥的轉變,讓我對2021年充滿希望。」

網民認同鄧家彪的講法,而對於反對派批評「Lunch哥」則感到氣憤,指「人哋有事時,就真係各自飛,依家人地唔同你哋玩,就不停攻擊人,而且仲因為咁而狗咬狗骨,唔怪得黃轉藍!」


👇 記得Follow 我哋 👇
IG: instagram.com/silentmajority.hk/
FB: fb.com/silentmajorityhk
Weibo: weibo.com/u/6655322587
Youtube : youtube.com/silentmajorityhk

原圖:Man Sir 香港和平力量 Facebook


 

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: