視頻

視頻

為利君雅等出頭
許智峯籲公僕篤灰
乞外國制裁更多港官

2021年05月14日 16:00

潛逃嫌犯許智峯又有新搞作,為幫利君雅等人出頭,不惜呼籲公務員做金手指篤灰,以此製作「國際制裁名單」,呼籲國際制裁涉事官員云云。

一走了之,丟低手足嘅許智峯,為保持政治熱度,雖然冇膽返香港,但就樂做鍵盤戰士,說東講西。今日佢又嚟料,喺網上話要整「國際制裁名單」,因而邀請公眾提供資料。簡單嚟講,即係要人做「二五仔」,之後再向外國乞援手。

稱一直與國際機構研究

許已完喺文中提到,自己一直有同國際機構研究「該被制裁的香港官員名單」,近日仲要有意擴闊名單範圍。之後佢就引例,說「有份決定抽起港台節目,解僱利君雅的廣播處官員,親手摧毀新聞自由,難道不該被制裁?」、「負責制定及執行新的「宣誓惡法」的政制局、民政署官員,不該被制裁嗎?」、「以言入罪,有份DQ「黃」老師,及將國安洗腦教育寫入教科書的教育局官員,不該被制裁嗎?」等,直指高級公務員和其他公職人士要「承擔應有的後果」,之後就要大家,尤其「政府體系內各部門的人」提供資料云云。

嘩嘩嘩,許生做已完、逃犯都仲唔夠,仲要兼埋黃衛兵,跳出嚟玩國際批鬥。他日有民主黨區議員跪低宣誓,甘願受政府薪金繼續做公職人員,效忠中國香港,咁又唔知算唔算許生口中的要被制裁的一員呢?

原圖︰許智峯Facebook、《視點31》截圖
https://www.facebook.com/huichifung913/photos/a.178876732294531/1496457023869822/

👇 記得Follow 我哋 👇
IG: instagram.com/silentmajority.hk/ 
FB: fb.com/silentmajorityhk 
Weibo: weibo.com/u/6655322587
Youtube : youtube.com/silentmajorityhk
 

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: