時事

時事

並無違法 何懼黑暴
屈穎妍呼籲︰理直氣壯做中國人
網民︰感覺到有份正氣!

2021年07月20日 07:30

理直氣壯做中國人,就是如此簡單!著名專欄作家屈穎妍,日前在書展上的一席話,激奮人心,尤其叫大家︰「記得自己係一個中國人,我覺得我哋做嘅嘢係冇錯,我哋行緊一條啱嘅路,做緊正確嘅事……所以我希望大家由今日開始,大家一齊理直氣壯做一個香港人,做一個中國人!」句句鏗鏘,難怪有網民留言大讚︰「感覺到有份正氣!」

在書展新書發布會上,屈穎妍回顧了過去兩年之事,提到近幾年執筆的靈感,來自反對派的歪理,所以自己才可表述道理!但是在反修例騷亂期間,黑暴起底、靠嚇不絕,屈穎妍又是如何面對?她坦言︰「唔好問點解驚唔驚,我覺得連嗰啲犯法嘅人佢都唔驚,我哋無犯法做咩要驚!」

身正又有何懼!身為中國人,我們處事堂堂正正,何需害怕黑暴威脅,更何況在《國安法》之下,搞事友還可以作惡?讓我們挺起胸膛,磊落地做一位中國人!

原圖︰幫港出聲、星島日報
https://std.stheadline.com/realtime/article/1127575/即時-港聞-修例風波-黑衣人群佔據怡和街軒尼詩道-防暴警施放催淚彈驅散

👇 記得Follow 我哋 👇
IG: instagram.com/silentmajority.hk/ 
FB: fb.com/silentmajorityhk 
Weibo: weibo.com/u/6655322587
Youtube : youtube.com/silentmajorityhk

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: