博客

博客

支聯會苟延拒交資料 《國安法》下哪會走得甩!

施梓山 2021年09月07日 23:00

施梓山:「在目前香港撥亂反正的大環境下,支聯會壽終正寢只是時間問題,苟延殘喘有意思嗎?對抗《國安法》有好下場嗎?曾經在香港攪風攪雨、不可一世的教協和民陣等反中亂港組織,都已相繼解散,支聯會如今卻仍在解散的問題刁喬扭擰,開記者會妄圖反撲。睇嚟佢哋唔試過《國安法》嘅威力,佢哋都係唔會醒覺。但其實佢哋唔使擔心,相信警方國安處好快就會採取行動,一定唔會令佢哋失望!」

👇 記得Follow我哋 👇
IG: instagram.com/silentmajority.hk/
FB: fb.com/silentmajorityhk
Weibo: weibo.com/u/6655322587
Youtube : youtube.com/silentmajorityhk

支聯會副主席鄒幸彤連同3名支聯會成員早前召開記者會,反駁警方國安處要求提交資料是「濫權及不合理」,並否認支聯會是「外國代理人」,因此將拒絕交出任何資料,常委亦準備因此負上刑責云云。

看到被控煽惑他人明知而參與未經批准集結罪,目前仍在保釋中的鄒幸彤,帶着「五大訴求,決一不可」英文字母的黃色口罩,高調召開記者會拒絕提交資料,大家可以看到黑暴仍未散去,危害國家安全的勢力仍在負隅頑抗。

支聯會常委拒交資料,首先當然是因為「身有屎」。支聯會咁多年來有冇外國勢力參與其中,有冇接受外國或台灣政治組織的金錢資助,如果唔係因為「身有屎」,真金不怕紅爐火,又何須怕交資料畀警方國安處?所以唯一合理的理由就是自己心虛。

如果支聯會真係咁「光明磊落」,冇做過任何危害香港利益和國家安全的事,又何須怕交資料?支聯會係唔係「外國及台灣政治性組織代理人」,並唔係由支聯會常委開個記者會,話自己「唔係」就唔係,而係要由執法機構根據法律去檢視。如果個個正接受執法機構調查的團體和個人,隨便開個記者會話自己「無罪」就無罪,咁香港法治豈不是成為細路仔玩泥沙?

鄒幸彤之所以口硬說支聯會常委,已準備好因拒交資料而負上刑責,其實是夜行人吹口哨,除笨有精的計算。根據法例,任何人和團體不遵從警方按《國安法》發出的要求提交資料,可處以罰款10萬和監禁半年;如果提供虛假、不正確不完整資料,則可處以罰款10萬和監禁兩年。

唔交資料監禁半年,提供假資料監禁兩年,提供完資料如果被發現觸犯其他嚴重罪行或違反《國安法》,有機會被判更長的監禁年期。這可能是鄒幸彤和支聯會一班常委口硬,話自己唔交資料,準備負上刑責嘅真正原因。大不了坐半年監,好過坐幾年甚至十年監,這個恐怕才是支聯會常委心中的老謀深算。

但如此公然抗拒執法,當《國安法》冇到的如意算盤真係打得響咩?恐怕鄒幸彤和支聯會的頑抗份子,到頭來也是竹籃打水一場空,落得自欺欺人的下場。你唔交資料,國安處就不會主動出擊調查嗎?

此外,召開記者會的鄒幸彤和支聯會成員,在會上還在誇誇其談支聯會的解散程序,又話如果解散會將資產捐給理念相同嘅團體。呢啲講法同諗法,證明呢啲人仍未瞓醒。支聯會已經進入執法機構的視線,支聯會的資金往來有冇牽涉洗黑錢?有冇接受外國資助?警方未來一定會詳細調查,其資產唔係話支聯會常委想轉贈畀邊個,就可以畀邊個,所以鄒幸彤等人唔該唔好再成日發白日夢。

話說回頭,支聯會常委和其他成員,都應該為自己和支聯會想清楚,什麼是對自己和支聯會最好的落幕?跟着一個正在保釋候審的鄒幸彤氹氹轉,真係會有好結果?還是一子錯滿盤皆落索?鄒幸彤玩激進係因為佢自己已經身負控罪,支聯會其他常委跟住佢玩激進是想攬炒自己?

在目前香港撥亂反正的大環境下,支聯會壽終正寢只是時間問題,苟延殘喘有意思嗎?對抗《國安法》有好下場嗎?曾經在香港攪風攪雨、不可一世的教協和民陣等反中亂港組織,都已相繼解散,支聯會如今卻仍在解散的問題刁喬扭擰,開記者會妄圖反撲。睇嚟佢哋唔試過《國安法》嘅威力,佢哋都係唔會醒覺。但其實佢哋唔使擔心,相信警方國安處好快就會採取行動,一定唔會令佢哋失望!

原圖:now新聞截圖,香港支聯會Facebook
https://news.now.com/home/local/player?newsId=448732
https://www.facebook.com/hka8964/posts/4701901596510901
https://www.facebook.com/hka8964/photos/a.177772042257235/4505328269501569/


 

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: