時事

時事

杜汶澤撞車 與對家互爆粗開年 網民:杜生,又係你呀!

2019年01月04日 17:00

繼早前與網台主持陶君行爆發罵戰後,藝人杜汶澤又再次成為「主角」,但今次就涉及交通意外。杜汶澤駕駛其座駕,於銅鑼灣中糧大廈附近與一輛保時捷私家車發生碰撞。不過,由於雙方對於如何解決事件有分歧,最後演變成罵戰,雙方更一度以粗口互相問候,為對方「開年」,期間吸引大批途人圍觀,事件最後更要出動警員處理。雖然杜生不當自己是一個藝人,但當街爆粗互相「開年」,又是否合適呢?況且,講粗口,威啲咩?

繼早前與網台主持陶君行爆發罵戰後,藝人杜汶澤又再次成為「主角」,但今次就涉及交通意外。

話說有讀者向報刊報料,指昨午4時多,藝人杜汶澤駕駛其座駕,於銅鑼灣中糧大廈附近與一輛保時捷私家車發生碰撞,兩車司機及乘客均無大礙。不過,由於雙方對於如何解決事件有分歧,最後演變成罵戰,雙方更一度以粗口互相問候,為對方「開年」,期間吸引大批途人圍觀,事件最後更要出動警員處理。

事後,杜汶澤更在facebook發文指責對方「好痴線」:「你hi到我架車,我都唔使你賠,咁小事,都要落車嘈,又要報警又剩!好嘞,依家等差人嘞!塞曬人哋成條路,為乜呢!」他更表示:「其實有一點我自細都唔明,有好人都會認為,一個藝人,如果遇到不公平事,但為咗怕比人講,就要忍氣吞聲。呢啲係咩邏輯?我從來都唔會。我一定還拖。更何況,我已經無當自己仲做緊呢行好耐啦!藝咩人呀?我只過係一個好普通嘅香港人。」

雖然杜生不當自己是一個藝人,但當街爆粗互相「開年」,又是否合適呢?況且,講粗口,威啲咩?

原圖:http://www.singtao.ca/toronto/3772051/2019-01-03/post-%E6%9D%9C%E6%B1%B6%E6%BE%A4%E6%96%B0%E5%B9%B4%E6%92%9E%E8%BB%8A-%E9%8A%85%E9%91%BC%E7%81%A3%E8%A1%97%E9%A0%AD%E5%B1%95%E9%96%8B%E7%BD%B5%E6%88%B0/?variant=zh-hk

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: