博客

博客

「爆眼教師」判囚 黑暴瘋狂後的當頭棒喝

施梓山 2022年08月16日 23:00

施梓山︰「講完這個楊子俊判囚九個月的啟示,只能夠說黑暴在集體瘋狂過後,係時候要清醒了。就算你逃到天腳底,亦無論你係唔係移民去效忠英國美國,犯完法埋單都係普世嘅國際標準,千祈唔好心存僥倖。唔相信呢個道理嘅黃友們,佢哋可以試吓喺倫敦或者紐約搞暴動,睇吓有冇乜嘢『好結果』?」



👇 記得Follow 我哋 👇

IG: instagram.com/silentmajority.hk/

FB: fb.com/silentmajorityhk

Weibo: weibo.com/u/6655322587

Youtube : youtube.com/silentmajorityhk

前通識科教師、人稱「爆眼教師」的楊子俊,於8月15日在東區裁判法院承認兩項非法集結罪,被判囚九個月。這個因參加2019年「612金鐘衝突」而右眼受傷的前教師,事發後三年後終於獲刑入獄。這個結果並不令人意外,他的鋃鐺入獄,更為大家帶來了以下啟示。

一是咎由自取。負責審理案件的主任裁判官嚴舜儀直指,根據現場片段所見,「612」衝突當日的示威者人數遠遠超過執勤警員,事件由上午擾攘到下午,被告在現場戴著頭盔搬動鐵馬。而期間警方曾多次向示威者發出警告,但楊子俊仍然選擇留在現場不肯離開,明顯是希望延續非法集結。法官的言下之意清楚不過,就係被告有得離開,卻不離開留下來犯法,這是咎由自取,他並非無辜。

犯法受傷非減刑理由

二是犯罪事實勝於雄辯,點到犯法嘅人唔認?!根據呈上法庭的現場片段所見,楊子俊由當日上午至下午都身處前線,戴著黑暴標準裝備的眼罩、口罩和手套。到較後階段,他甚至戴上頭盔,而且多次搬動鐵馬,設置路障與警方對峙。在有片有真相下,與其說楊子俊主動認罪,倒不如說在證據確鑿下,這個前通識科教師根本無從抵賴,點到佢唔認罪。

三是要嚴防黃教師荼毒學生。以這個前通識科教師的楊子俊為例,其身不正,知法犯法,上樑不正下樑歪,又怎能教導學生做一個守法的良好公民?這種人也可以做通識科教師,如果沒有這次事件被揭發,他還要誤人子弟到幾時?

四是害人害己。楊子俊事發時擔任拔萃女書院通識科教師,被捕後佢個名經常被扯上這所學校,你話呢間名校嘅校方和師生有幾無辜?一人犯事卻累街坊,累學校,累屋企人,這再次證明黑暴有幾累人累物,害人害己。

五是因犯法受傷並不構成減刑理由。對於楊子俊右眼在非法集結現場受傷,主審的法官講得最清楚不過了,就係「發生任何意外,所有人都覺得遺憾,但並不能因此而減刑,因為警方當時已經多次要求示威者離開,但被告漠視警告」。呢個故事再次警醒世人,尤其是入世未深的學生,每個人都需要為自己做過的事負責,唔好心存僥倖。楊子俊想以自己嘅「右眼受傷」作為求情理由,但因咎由自取,已證明行唔通。同樣,如果有學生想要以自己嘅「年輕」,上到法庭要求輕判,呢一招亦已失效了。判刑要有足夠阻嚇力,已經成為咗法庭審理黑暴案嘅主調。

踢保不代表可以甩身

六是犯法除牌,專業人士犯法前要三思。楊子俊因事件而失去教席,其教師牌相信也會隨着他被定罪留案底而被吊銷,終身不能再執教。今次法官同樣講到明:每個專業人士都應明白一旦犯罪就會影響執照!大家都知道,除咗教育界外,醫護界、社工界都係2019年黑暴動亂嘅重災區,呢啲專業人員被定罪後嘅除牌工作,相信亦會陸續有來,以儆效尤。

七是再次證明以為「踢保」當冇事嘅諗法係鴕鳥。楊子俊在2019年10月「踢保」,至2022年4月再次被捕和落案檢控。在這「踢保」的兩年多,楊子俊自己坦承曾經「心存僥倖」,以為可以「冇事」。好似佢咁嘅諗法,在黑暴黃友之中其實為數不少。但如今事實證明,這根本只係鴕鳥嘅一廂情願!天網恢恢,疏而不漏,辦法點會沒有後果?

講完這個楊子俊判囚九個月的啟示,只能夠說黑暴在集體瘋狂過後,係時候要清醒了。就算你逃到天腳底,亦無論你係唔係移民去效忠英國美國,犯完法埋單都係普世嘅國際標準,千祈唔好心存僥倖。唔相信呢個道理嘅黃友們,佢哋可以試吓喺倫敦或者紐約搞暴動,睇吓有冇乜嘢「好結果」?

原圖:https://std.stheadline.com/realtime/article/1107047/%E5%8D%B3%E6%99%82-%E6%B8%AF%E8%81%9E-%E4%BF%AE%E4%BE%8B%E9%A2%A8%E6%B3%A2-%E6%97%BA%E8%A7%92%E9%83%A8%E5%88%86%E7%A4%BA%E5%A8%81%E8%80%85%E8%BD%89%E5%BE%80%E4%B9%9D%E9%BE%8D%E5%A1%98-%E8%BB%8D%E7%87%9F%E5%85%A7%E6%9C%89%E4%BA%BA%E5%93%A1%E5%B1%95%E9%BB%83%E6%97%97%E8%AD%A6%E5%91%8A;  https://std.stheadline.com/daily/article/2481301/%E6%97%A5%E5%A0%B1-%E6%B8%AF%E8%81%9E-%E9%80%9A%E8%AD%98%E8%80%81%E5%B8%AB%E8%AA%8D%E9%87%91%E9%90%98%E9%9D%9E%E6%B3%95%E9%9B%86%E7%B5%90%E5%9B%9A9%E6%9C%88;

https://today.line.me/hk/v2/article/XYZg0Z0

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: