博客

博客

邀美政客竄訪台灣 「台獨」自尋死路

施梓山 2022年08月18日 23:00

施梓山:「從邀請佩洛西竄台訪問,大小『台獨』分子以為執到寶,個個興奮到蹦蹦跳,嘩嘩叫,結果其實係提早自尋死路,仲要連累台灣街坊。香港黑暴嘅下場,烏克蘭生靈塗炭嘅教訓,『台獨』分子顯然未有學乖。無他嘅,呢個世界日日都有飛蛾撲火同螳臂擋車嘅事在發生,『台獨』分子要提早自掘墳墓,亦係佢哋自己嘅選擇。」



👇 記得Follow我哋 👇

IG: instagram.com/silentmajority.hk/

FB: fb.com/silentmajorityhk

Weibo: weibo.com/u/6655322587

Youtube : youtube.com/silentmajorityhk

台灣地區領導人蔡英文和民進黨自以為「聰明」,執意邀請美國眾議院議長佩洛西竄訪台灣,以為可以藉此增加台灣的國際曝光率和「台獨」聲勢。但這個如意算盤能否打得響,相信自從佩洛西竄台不足24小時就離開嘅結局嚟睇,唔使多講,大家都知道,蔡英文和民進黨雖然繼續口硬,但其實「台獨」這次是賠了夫人又折兵,而且提早將自己帶上絕路。

可以咁講,「台獨」嘅猖狂空間,並沒有因為佩洛西訪台而得到預期嘅擴張。反而是佩洛西一走,「台獨」嘅囂張氣焰因解放軍在台海周邊的大規模軍演而被壓制下去。廣東話有句俚語叫做「唔衰攞嚟衰」,相信「台獨」分子在短暫興奮過後,如今正在「享受」這個後果。

邀請佩洛西訪問台灣,是「台獨」勢力與美國合演的一場挑戰中國主權和領土完整的膠劇。但挑釁14億中國人底線嘅結果,點會有好下場?佩洛西大搖大擺乘坐專機到台進行竄訪,涉違美國對華的一個中國承諾,又點會沒有後果?

任何提高美台官方關係的舉措,都是對「一中原則」的褻瀆和破壞,當然會激起中國政府和人民嘅強烈反應。美台勾連撩人者賤在先,中方任何反應都是合理的自衛還擊。

冇腦嘅「台獨」分子喺過去20多年,在台灣玩「切香腸台獨」玩得太過興奮,結果玩物喪志玩過了頭。如今惹起14億人的義憤,解放軍包圍台灣進行大規模軍演,甚至演習區就在台灣「領海」之內,「台獨」分子除了打嘴炮譴責外,蔡英文敢派台軍輕舉妄動嗎?「台獨」每迎來一撮美國政客,台灣就要為此付出代價,失去一些原本擁有的東西。

以今次佩洛西竄台為例,蔡英文風光過後,換來嘅係解放軍連續四日喺台灣本島四周設立6個軍事演習區,期間試射嘅導彈更首次飛越台灣上空,然後直接掉落在台島東部海域。解放軍嘅導彈飛越台島,有了第一次,以後就會成為習慣。這些導彈是「台獨」分子自找的,應驗了那句「面係人地畀,架係自己丟」。

而分佈在台灣東南西北嘅6個演習區,亦等於係解放軍封鎖台灣嘅一次預演,演習嘅規模和範圍更超過了九六年嘅台海危機。每天進出台灣嘅海空航班,因此需要改道或取消…… 對此兵臨城下,原本每日都在大叫「抗中保台」嘅「台獨」政客都去晒邊呢?

這還不止,佩洛西一來,台灣連海峽中線也失去了。演習期間,解放軍戰機和軍艦多次穿越台海,跨過所謂的海峽中線,今後在中線以東臨近台灣本島的常態化巡航已經指日可待。

從呢個角度睇,或者確實需要多謝佩洛西這個夾帶私貨竄台嘅老政棍。佢嘅私心為解放軍帶來千載難逢嘅機會,一舉突破海峽中線。邀請一個就快落台嘅美國老太婆來台灣影幾張相,「台獨」分子就失去了台海中線,呢條數化唔化算,相信連幼稚園學生都知道答案。「台獨」嘅一廂情願和冇腦,同香港黑暴如出一轍,令人嘆為觀止。

今後台灣海峽上空,解放軍戰機想幾時飛就幾時飛,想幾時穿越就幾時穿越,想停留幾耐就停留幾耐。台灣海峽寬度才不過一百多公里,海峽中線成為歷史之後,解放軍戰機在幾分鐘內就可以直抵台灣。「台獨」分子在發完佩洛西嘅南柯一夢之後,係時候開始佢哋嘅惡夢了。

除咗軍事回應,經濟上大陸宣佈禁止輸入台灣嘅柑橘類水果、冰鮮白帶魚和凍竹莢魚,並停止對台出口天然砂。這個經濟警告,大陸已經很客氣,亦很節制,盡量唔想傷及台灣黎民百姓。台灣對兩岸貿易嘅依存度超過40%,去年台灣對大陸嘅貿易順差更高達1700多億美元。失去了大陸市場將意味着什麼,得把口嘅民進黨肯定會清醒幾分。

講到「台獨」分子自尋死路,佩洛西竄台後,中央打擊「台獨」嘅另外兩張牌,亦令「台獨」分子寢食難安。

8月10日,國務院國台辦公佈第三次《台灣問題白皮書》。相對上一次《台灣問題白皮書》提及在統一後,可容許台灣保留一定嘅軍隊和外交,這次都已不再提及。這等於台灣在統一後可擁有嘅自治權已被減少。對於這個意想不到嘅「成功爭取」,相信台灣人多得蔡英文唔少。

8月16日,國台辦又宣佈對一批「台獨」頑固分子實施制裁,包括蘇貞昌、游錫堃、吳釗燮等,禁止佢哋入境大陸和港澳地區,並限制佢哋同埋佢哋嘅直系親屬嘅相關合作,而且制裁將是終身有效,統一之後亦會依法追究。無論呢批「台獨」分子把口有幾「硬」,但寒天飲雪水,冷暖佢哋自知。

從邀請佩洛西竄台訪問,大小「台獨」分子以為執到寶,個個興奮到蹦蹦跳,嘩嘩叫,結果其實係提早自尋死路,仲要連累台灣街坊。香港黑暴嘅下場,烏克蘭生靈塗炭嘅教訓,「台獨」分子顯然未有學乖。無他嘅,呢個世界日日都有飛蛾撲火同螳臂擋車嘅事在發生,「台獨」分子要提早自掘墳墓,亦係佢哋自己嘅選擇。

原圖:https://www.facebook.com/photo.php?fbid=540195347457718&set=pb.100044017724738.-2207520000..&type=3;

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=540358904123590&set=pb.100044484547468.-2207520000..&type=3

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: