博客

博客

英領館外有涉奏煽獨歌 「軟對抗」要提防

施梓山 2022年09月22日 20:00

施梓山︰「有人可能會覺得『唱一首歌』啫,使唔使『咁嚴重』?我唔想用婦人之仁來形容有呢種諗法嘅人,但香港今日重回穩定嘅局面,實在係得來不易,我哋冇理由再畀任何港獨黑暴嘅苗頭死灰復燃嘅機會。2019年打砸燒嘅動亂,放火燒活人,唔通大家想再重演?」



👇 記得Follow 我哋 👇

IG: instagram.com/silentmajority.hk/

FB: fb.com/silentmajorityhk

Weibo: weibo.com/u/6655322587

Youtube: youtube.com/silentmajorityhk

保安局局長鄧炳強早前警告,仍然有外部勢力圖謀利用香港影響國家,包括「軟對抗」及本土恐怖主義。

恐怖主義大家都知道是怎麼一回事,但「軟對抗」呢?好似有啲虛無飄渺,一般人未必有所警惕。但要分辨「軟對抗」其實也並不困難,最重要係睇佢嘅行為目的和場合。

最經典、最幼稚冇腦的「軟對抗」當然就係利用虛假安心出行程式,希望藉此擾亂政府的抗疫措施。灣仔入境大樓就曾經出現過有公務員使用虛假安心出行而被捕。其他諸如造謠、陰謀論、無理唱衰政府政策等,亦係黑暴黃友常做嘅「軟對抗」。一句講晒,佢哋嘅所作所為,就係唯恐香港不亂。

黑暴殘餘 伺機而動

最新的一宗「軟對抗」,發生喺金鐘嘅英國駐港總領事館外。英女王伊利沙伯二世去世,英國領事館設有弔唁冊供公眾悼念。9月19日晚,一名43歲男子突然在領館外,先以口琴吹奏英國國歌,引起在場一些人的圍觀起哄。這還不止,這名男子接着又用口琴吹奏涉獨歌曲《願榮光歸香港》,而現場過百人更紛紛舉起亮光的手機,一齊隨着音樂高唱這首涉獨歌。

據現場記者形容,這種場景就儼如2019年反修例動亂場景的重現。這就是明顯的「軟對抗」。2019年顏色革命失敗之後,黑暴殘餘勢力總係心有不甘,就好似毒瘡,間唔中就要伺機發作。

《願榮光歸香港》具有煽動叛變和分裂國家意圖,係眾所周知嘅事。尤其在公眾場合糾眾奏唱,涉嫌違法,亦係人所共知嘅事。所以有人明知故犯,擺明就係有心挑戰法律。尤其事件發生喺英國駐港總領事館外,靠攏外國勢力嘅象徵意義,以及眷戀英治情意結,就更加不言而喻,其影響當然亦更加惡劣。

一班人一齊喺英國領事館外,高調唱涉獨歌曲,擺明當《港區國安法》冇到,所以點可能冇後果?帶頭用口琴吹奏《願榮光》嘅男子,因涉嫌「作出具煽動意圖的行為」,違反《刑事罪行條例》第九條,日前已正式被捕。同時,有指警方國安處已經接手調查。

有人可能會覺得「唱一首歌」啫,使唔使「咁嚴重」?我唔想用婦人之仁來形容有呢種諗法嘅人,但香港今日重回穩定嘅局面,實在係得來不易,我哋冇理由再畀任何港獨黑暴嘅苗頭死灰復燃嘅機會。2019年打砸燒嘅動亂,放火燒活人,唔通大家想再重演?

事實上,一大班心有不甘顏色革命失敗嘅黃友,已經飛咗去英國效忠英王。點講都好,呢班人都叫做乾淨俐落,所謂道不同不相為謀,佢哋都尚算有自知之明,唔好留喺中國香港阻住地球轉。但與此同時,大家都知道有一班仍然留喺香港,但又不安心效忠特區、一國兩制和國家嘅黑暴殘餘分子,仍然無時無刻想在香港搞事。

嚴厲應對 確有必要

警方搗破黑暴軍火庫嘅新聞,周不時都會出現。大家見識過黑暴瘋狂,見過鬼怕黑,我哋冇理由再被幾粒老鼠屎搞壞了一鍋粥。黃友過去就係濫用自由,結果將香港帶入了暴動深淵,呢個教訓係十分深刻。

對港獨仁慈,等於對香港殘忍。所以今次迅速拘捕英領館外吹奏《榮光》男子,警方行動除咗無可厚非外,更係非常必要。

原圖︰星島日報
https://std.stheadline.com/daily/article/2487109/日報-港聞-英領館外奏-願榮光-男子涉意圖煽動被捕

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: