博客

博客

唯有依法 應對Google的有恃無恐

施梓山 2022年12月20日 08:00

施梓山︰「最近有立法會議員提出引用《立法會(權力及特權)條例》,傳召Google負責人親身到立法會接受議員提問,亦不失為一個好辦法。除咗特區政府外,立法會都應該代表民意,喺姿態同埋實際上擺出強硬一面。傳召Google高層親身到立法會,公開畀大家睇吓Google係咪真係有死都抝翻生嘅本事?係咪真係見錢眼開?應該幾有睇頭!」



👇 記得Follow我哋 👇

IG: instagram.com/silentmajority.hk/

FB: fb.com/silentmajorityhk

Weibo: https://weibo.com/u/6655322587

Youtube : https://www.youtube.com/silentmajorityhk

對於接連在多場國際體育賽事中,出現播國歌竟變成獨歌的鬧劇,原因之一是牽涉網上搜尋結果問題。特區政府因此多番要求Google將正確的中國國歌置頂卻遭拒絕,相信對於包括香港人在內的任何一個中國人來說,都會感到十分氣憤。國歌是一個國家的尊嚴,亦關乎一個國家人民的民族感情,豈容Google砌詞狡辯,蒙混過關?

Google敢當特區政府冇到,堅持唔改,堅持將錯誤嘅港獨歌曲置頂,Google所恃嘅「豹子膽」,不外乎來自於三方面,一係自恃係美國企業,背後有美霸撐腰;二係以「資訊流通」做幌子,以「言論自由」做遮醜布;三係恃住自己係互聯網搜尋嘅「巨無霸」,一句就係唔改,睇你特區政府又奈得我何?

Google嘅呢種氣燄同詭辯,同美式霸道一樣咁可惡,咁乞人憎!

Google是不為非不能

首先喺Google對保安局去信要求更正嘅回應係廢話——乜嘢叫做「Google系統不會人為操控有機的搜尋結果」?全世界都知道只要有人願意付款畀Google,Google就會將有關嘅付款內容喺搜尋排名往前推,甚至可以置頂。既然技術上完全可行,置頂與否亦只係做唔做嘅問題,Google嗰啲「不會人為操控搜尋排名」嘅回應,除咗係廢話外,更加係狡辯!

其次,如果今次出事嘅係美國國歌,Google又會唔會以同一個「理由」去敷衍美國政府、美國國會同美國人呢?點解歐盟法院裁定Google必須將一啲唔準確嘅搜尋結果刪除,Google一句異議都冇,就自動自覺遵從歐盟要求,反之對特區政府要求糾正錯誤就推三推四,拒不執行?咁明顯嘅雙重標準,同美國政客一樣咁厚面皮,唔通香港人真係好蝦啲?

再者,明知而家置頂嘅中國國歌係錯誤資訊,Google都仍然堅持唔修改,好明顯呢個問題已經唔係互聯網問題,更加牽涉政治。而且呢種做法,客觀上係助長假資訊流通,實際上亦成為咗港獨嘅幫兇,所以又係一個道德問題。

有問題就係有問題,咁係唔係因為Google夠「美霸」又夠大,香港人同香港特區政府就對佢冇晒符呢?就要繼續容忍佢為所欲為呢?我諗正常嘅香港人都唔會接受!其實喺呢個問題上,香港仍然有幾張王牌可以用。

敷衍港人 不可容忍

首先道理在香港呢一邊。任何一個國家同地區嘅正確國旗國歌,都係一件非常重要同埋嚴肅嘅事情,不容許有半點馬虎、歪曲同埋錯誤出現。特區政府應該繼續向Google施壓,不能不了了之。我哋而家係正確維權及維護尊嚴,絕對可以理直氣壯,因為就算換轉喺其他國家或地區,佢哋都會同樣咁做。

第二,喺執法嘅層面,如果Google繼續拒不糾正,繼續將錯誤嘅港獨歌曲置頂,國安處係唔係可以睇吓有邊啲《香港國安法》條款可以對Google執法?就算動不了Google美國總部,Google香港分公司嘅高層人員會唔會因此負上刑責,國安處都應該開始研究一下。

除《香港國安法》之外,並他香港法例,例如國歌法國旗法,係咪有條例可以應對Google呢種明知故犯和拒不改正,律政司、保安局和立法會議員應該進行檢視。如果現行條例無法應付,係咪應該進行修例堵塞漏洞,相信亦係一個可取之道。

此外,最近有立法會議員提出引用《立法會(權力及特權)條例》,傳召Google負責人親身到立法會接受議員提問,亦不失為一個好辦法。除咗特區政府外,立法會都應該代表民意,喺姿態同埋實際上擺出強硬一面。傳召Google高層親身到立法會,公開畀大家睇吓Google係咪真係有死都抝翻生嘅本事?係咪真係見錢眼開?應該幾有睇頭!

總括嚟講, Google以一啲似是而非、雙重標準嘅「理由」拒絕糾正和敷衍香港人,已經係擺到明事實,我哋仲要畀Google繼續有恃無恐落去咩?

原圖︰網頁截圖

 

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: