時事

時事

【黎智英案】指黎執意刊登反國安法報道 陳沛敏:都係無聽到、無接受我嘅建議

2024年02月21日 18:00

黎智英案今(2月21日)踏入第30天審訊,控方主要圍繞《蘋果》廣告運作及「一人一信救香港」反對《香港國安法》的行動,對前《蘋果日報》副社長、從犯證人陳沛敏作出盤問。陳沛敏供稱,曾向黎智英表達不適合刊登此活動,「不過黎生就表現得都好堅定要做呢樣嘢㗎喇」,更指曾問黎為何不以私人名義落廣告,「(黎)都係無聽到、無接受我嘅建議」。

控方呈上2020年5月24日《蘋果日報》頭版發佈「一人一信救香港」反對國安法的行動。陳指出這是報章刊登前一天,黎突然提出的主意,又指當日接近中午才知悉黎有此計劃,惟她個人並不認同此做法,於是提早回公司了解,揚言「想搞清楚係咪一定要咁做啊」。

陳憶述,當時與《蘋果》前社長張劍虹和黎商討有關安排,曾表達覺得不適合刊登此頭版,又反問黎為何以《蘋果》的名義發起行動,而不是個人名義刊登行動,但黎堅持己見。陳又指,感到張亦不熱衷做此事。

之後,控方詢問黎發起行動的目的為何,陳就指因應當時國安法將立法,黎希望美國前總統特朗普關注此事,「然後可能唔知做啲咩去阻止呢件事發生」。

控方指,同年5月27日,《蘋果》再度發表「一人一信救香港」內容,陳供稱當時有其他人批評行動,包括前香港眾志秘書長黃之鋒。其後陳將黃的帖文轉發給黎智英,盼黎會就此「收手」,但陳指出,「咁我記得黎生畀我嘅態度係佢身邊都有人反對,不過佢都係繼續要咁做㗎喇」。

控方展示陳發送黃帖文的截圖顯示,黎回覆「他說的無關重要」,又回覆,「我們現在要做任何可以取得援助的事,我知道很多人不認同這事,包括Martin」。陳在庭上補充「Martin」是指民主黨創黨主席李柱銘。

控方之後又呈遞《蘋果》發佈「一人一信救香港」活動翌日,以頭版報道《萬人上街 再響逆權號角無懼惡法反惡法》。法官李運騰提出詢問陳,發起「一人一信救香港」活動時是否已知悉當日會有示威活動?陳回答稱,當時周末不時有人上街,但不肯定示威規模。李官又追問,發起活動日子與示威日子相同是刻意安排,抑或純屬巧合?陳則指,「咁黎生又冇講佢特登揀嗰日原因係因為佢預計到有示威活動」。

原圖:星島日報
https://image.stheadline.com/f/1500p0/0x0/100/none/11199d5b392f995179df52cdc563cf6c/stheadline/inewsmedia/20200824/_2020082410382373776.jpeg ; https://image.hkhl.hk/f/1024p0/0x0/100/none/861af573e6996f53b5a72fb540bd4757/2024-02/image2.JPG

👇 記得Follow 我哋 👇
IG: instagram.com/silentmajority.hk/
FB: fb.com/silentmajorityhk
Weibo: weibo.com/u/6655322587
Youtube : youtube.com/silentmajorityhk
 

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: