博客

博客

相由心生 姚松炎的確面目可憎!

姜炳耀 2018年03月05日 17:30

姜炳耀:「就算讚到姚松炎天上有地下無都無用啦!市民仲未俾佢呃夠咩?!睇佢個樣衰形衰相、蠱蠱惑惑,講一套做一套,淨係識得嘈、識得鬧,點樣代表市民呀?可恥!」

相由心生,好多人都認為面相能反映出一個人的習慣和性格。雖然沒有什麼科學依據,但當人情緒起了變化,如發怒時面容表現出兇惡,長期下來樣貌將漸漸變得惡形惡相!若長期意志消沉、情緒低落,尊容必變得「噏耷」兼無精打采,像死狗一般!

一切的情緒和思想行為是不能遏制的,將逐步呈現在人前,無法隱藏。有些人你不認識,又或是只知道他是誰,但你會覺得此人雖無過犯,面目可憎!

不是他長得醜,也非主觀的判斷,身邊10個朋友中有9個也覺得他乞人憎的時候,你會發覺自己並無歧視,剛剛提到相由心生,此人就正正是一個好例子。

早前遭DQ的姚松炎出席造勢活動時,話無理被DQ,呼籲市民還他公道!真好笑!怎會無理呢?明明係自己玩嘢又將件事推比政府,幸好全港市民有目共睹,否則做了傻仔!當中有人稱讚他是土地問題專家,擁有非常強勁的能力及卓越表現,希望他可以入返議會!最緊要係趕得切幫手對抗一地兩檢議案!俾佢入得返立法會第一件事又係搞對抗,有建設性的不做,只懂搞搞震博出位!

就算讚到佢天上有地下無都無用啦!市民仲未俾佢呃夠咩?!睇佢個樣衰形衰相、蠱蠱惑惑,講一套做一套,淨係識得嘈、識得鬧,點樣代表市民呀?可恥!

原圖:https://topick.hket.com/res/v3/image/content/1495000/1495162/sksinn20160221102_1024_1024.jpg

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: