時事

時事

再爆隔空罵戰 陶君行話無過火位 杜汶澤爆粗斥私怨X 網民:兩個早日收檔like

2018年12月01日 22:30

陶君行同杜汶澤又再隔空罵戰,令人討厭。網民「食住花生等睇戲」之餘,都話兩人小事化大,無無謂謂,仲期望兩人早日收檔,唔好丟人現眼。網民今次真係講得幾啱,撐收檔,即like!

黃絲內訌,隔空罵戰,時有所聞。昨日,杜汶澤及陶君行再爆罵戰,隔空對罵,核突到出晒臉。一大班網民就一早「食住花生等睇戲」,睇完兩位「精彩表演」後,齊聲話「狗咬狗骨」,小事化大,無無謂謂,期望兩人早日收檔,唔好丟人現眼。

前日陶君行嘲杜汶澤「突然本土」及暗示他是「鬼」惹起風波,事件主角杜汶澤更以「粗言」回敬陶(按此重溫內容)。昨日,陶君行在網台再次回應,佢承認批評杜汶澤「戲子無情」是「唔要得」,但需要想道歉,但「唔知點樣道歉」,亦不知「我邊一忽過咗火位」。陶君行又自爆自己唔會為議員嘅薪金參選,因為「過去幾年有一半時間都over呢個數(九萬八)」。聽到呢度,成班網民立刻譁然,話佢唔恨選至奇。

杜汶澤其後在FB貼文連發兩帖文繼續發炮,劈頭第一句就是「君子坦蕩蕩,小心長戚戚!」又批評「如果泛民只不過係一堆毫無道德嘅『私怨X』的話,咁香港人,仲點解要相信你哋呢?」不點名批評陶君行『私怨X』。更直斥陶為「廢土」,指「我同你無仇無怨」,無端白事前前後後踩佢兩腳,更話「乜我個樣真係生得咁似紅地氈咩?」

杜汶澤同陶君行本來都係「一擔擔」,不時發表「偉論」,對其他人「指指點點」,令觀眾唾棄。今次兩人「狗咬狗骨」,無聊當有趣,難怪網民都話期望兩人早日收檔,唔好丟人現眼。

原圖:http://static.stheadline.com/stheadline/inewsmedia/20150507/_2015050721513070554_popup.jpg

http://news.takungpao.com/hkol/shjj/wz/2015-01/2908050_wap.html

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: