博客

博客

狐狸終於露出尾巴

施梓山 2019年08月16日 23:30

施梓山:「但呢個世界上,紙始終係包不住火嘅,係狐狸嘅始終也會露出尾巴來。」

👇 記得Follow 我哋 👇
IG: instagram.com/silentmajority.hk/
FB: fb.com/silentmajorityhk
Weibo: https://weibo.com/u/6655322587

延綿兩個多月的香港黑衣暴動,背後有無數的物資支援,免費食物、食水、暴動裝備的口罩頭盔、地鐵飛、八達通任攞,燒不盡的銀紙,究竟錢從何來?無需「隱約」,只要唔係傻嘅正常人,大家都知道背後有個「幕後老細」。

著黑衫走上街嘅人,當然冇人會承認自己背後有個「幕後老細」。承認咗咪即係等於話自己冇腦,受人操縱,所以冇人會咁自摑嘴巴。此乃人之常情。

應該咁講,我都相信絕大部份上街遊行嘅人都冇收錢,只係為咗反對修例或表達對政府處理手法嘅不滿。但話雖如此,大家亦冇必要做鴕鳥。

睇住一大班黑衫軍有組織有預謀有嚴密分工,連續兩個月不間斷地製造大小不同的暴亂,有計劃地逐步將暴力和打擊香港經濟的行動升級,就連小小的公屋炸彈製造工場和港獨物資倉,隨便也可搜出幾十萬現金來,咪玩啦,話背後「冇大台」,冇幕後黑手,純粹be water,就算七月盂蘭節,都好難搵到有鬼信!

但呢個世界上,紙始終係包不住火嘅,係狐狸嘅始終也會露出尾巴來。

兩三個星期前,美國總統特朗普先話香港係中國一部份,相信中國可以自己處理好香港現時嘅「問題」。但才不過半個月,當香港黑衫軍連續兩日癱瘓香港國際機場,成功迫使超過一千個航班取消,影響三十萬旅客,每日造成超過3億港元損失,特朗普又立即跑出來說三道四。

前日,特朗普評論香港問題說「希望所有人鎮定和安全」,又說收到情報中國正調動軍隊到接近香港的地方,「希望沒有人傷亡」。睇到美國總統對香港呢種「關懷備至的關心」,「希望沒有人傷亡」嘅”菩薩心腸”,唔知點解,我毫無香港嗰啲「自由鬥士」或「義士」感恩載德謝主隆恩嘅感覺,反而即刻喺腦海中浮現咗「貓哭老鼠」四個字。至於後面嗰三個字,就算唔拜神,大家亦都接得上。

仲未夠48小時,特朗普又再「關注」香港起來。呢次美國總統又表演一次佢最拿手嘅「打倒昨日的我」俾香港人欣賞。特朗普話「如果中國希望與美國達成貿易協議,北京就應該先人道地對待香港。佢希望就香港問題與習近平舉行會談。」

不得不佩服我們的祖先有着洞透世事的智慧,和短短幾個字就點明要害的諺語。原來狐狸真係會露出尾巴來的!無論點收藏、矯情,狐狸始終就是狐狸。

特朗普早幾日先至話香港是中國的一部份,點解過咗幾日又話要同習近平會談傾「香港問題」?既然香港是屬於中國的內政,美國有乜角色?還要出動到美國總統來傾?如果美國的紐約、洛杉磯有持續暴動,中國國家主席話要同美國總統傾,要美國「人道地對待暴徒」,美國人會有乜感覺?感覺良好嗎?

己不所欲,勿施於人!中國外長王毅上月已經點名美國,請佢收起對香港的「黑手」。中國外交體現中國人禮義之邦嘅文化,先禮後兵。王毅都已經將話講到咁白,美國駐港外交人員卻仍然毫不避嫌高調會見港獨分子,擺明干涉中國內政,高度介入香港事務。狐狸不介意俾人睇見尾巴,所以住東涌公屋嘅羅冠聰可以在如今暴亂高峰期,依然若無其事高調飛去美國入耶魯讀博士。

政治有無形之手,國際政治嘅黑手更係無處不在。堂堂一個世界首強嘅美國,卻三日唔埋兩日咁「關注」香港,真係咁”好心”?特朗普將香港暴動亂局同中美貿易協議混為一談,要求談判,話美金冇介入香港暴動,話香港暴動背後美國冇角色,就算係盂蘭節都好難搵鬼信!

 

原圖:

http://std.stheadline.com/instant/articles/detail/1063816/%E5%8D%B3%E6%99%82-%E9%A6%99%E6%B8%AF-%E8%90%AC%E4%BA%BA%E6%8E%A5%E6%A9%9F-%E5%A5%B3%E5%AD%90%E4%B8%8D%E6%BB%BF%E6%8F%AE%E7%BE%8E%E5%9C%8B%E6%97%97-%E8%88%87%E9%9B%86%E6%9C%83%E4%BA%BA%E5%A3%AB%E7%88%AD%E5%9F%B7-%E7%89%87%E6%AE%B5
http://std.stheadline.com/daily/article/detail/1999748/%E6%97%A5%E5%A0%B1-%E6%B8%AF%E8%81%9E-%E7%89%B9%E6%9C%97%E6%99%AE-%E8%AE%8A%E8%87%89-%E5%86%8D%E5%8A%A0%E9%97%9C%E7%A8%85

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: